Fortfarande mörkt

Imorse var det en mer behaglig temperatur; +6,2 grader. Mörkret råder fortfarande och jag tycker det är märkligt att det inte åtgärdades under gårdagen. Det är ju vår trygghet det handlar om!!!!

Hittade ett par gulliga bilder på barnbarnen. De är tagna i slutet av 2004:


Tove är här 3 år!


Casper är 1 år!

Oj, vad tiden går! På tok för fort för man hinner liksom inte med.


Dagens pussel; vi närmar oss julen med stormsteg :)


Click to Mix and Solve

Dagen blev solig och jag tog en 10-minuterspromenad på lunchen. Så himla skönt det var.

Skickat en rapport till tryck, vilket känns bra!

Inge hämtade mig kl. 14. Stefan skulle hämta Marita idag för de skulle till kyrkogården.

Åkte till Maxi och handlade. Fia började arbeta klockan 16 idag, så hon tog bussen.

Käkat lite och sett på "Hem till gården". Det kom en kille och kollade på Toyotan. Han prutade och prutade, men jag satte stopp. Slutade med att han ska höra av sig imorgon igen. Och shit, jag hittar inte besiktningsprotokollet från årets bilbesiktning.

Nu ikväll fungerade fasadbelysningen igen. Känns skönt :)

Nu ska jag surfa lite innan mina program börjar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0