Oj, vad fort dagen gått

Men fy alltså!! Det blåste hur mycket som helst imorse och kallt var det dessutom; +7,2 grader!!! Inte mycket för att vara slutet av maj! Okej, maj ska vara våt och kall, men nu är den inte våt utan kall och blåsig. Inte bra för sådden om jag förstått rätt.

Var på jobbet omkring 5.20. Full fart direkt. Gjorde allt klart med en rapport som var tryckt. Fixade iordning den för webben och arkiverade allt.

Sedan blev det att kolla så att det fanns pdf-filer av alla intresseanmälningar. Ringde pappa och allt var bra. Har även varit i kontakt med min bror. Han blev galen när han fick höra om svaret från en viss person.

Gick till biblioteket och gjorde en hög med tidskrifter. Men ändå var det inte supermycket för det trodde jag att det skulle vara.

Efter lunch, nej när jag gick från lunchen, så wow alltså!!! Vi  hade besök av ett antal poliser och jag säger bara: Attans att jag inte var 35 år yngre för vilka läckra poliser några vara. Det var så jag började dregla hahahahahahaa.

Ja, ja, jag fortsatte arbeta efter lunchen. Tro inget annat. Har ju påbörjat redigering av en rapport och nu var det dags att fortsätta med den. Lite seg tycker jag den är, men.....

Blev bjuden på tårta idag för vår "tryckare" går i pension nästa vecka. Han fick jätte fina presenter av oss alla.

Arbetade med mitt till ca 15.10. Då gick jag ner och löste av Kicki i växeln. Hör och häpna, men jag hade endast 2 samtal från det att jag kom till dess jag stängde kl. 16.40.

Inge hämtade mig och vi passade på att tanka på hemvägen. In till pappa, som jag tyckte var lite off. Fixade lite därinne innan jag gick hem. Jobbat 11 timmar idag. För jag tar inte fulla lunchraster och det skriver jag upp. Har jag mycket att göra, finns det ingen anledning att sitta kvar för att det ska gå en halvtimme.

Fia har haft barnen här på eftermiddagen. Sedan fotbollsträning med tjejerna.

Jag stekt ägg till mina smörgåsar och stekte då även ett till pappa. Var nyss in med det och nu verkade han piggare och inte alls off. Tack och lov. Jag blir ju så himla orolig.

Nej, nu ska jag spela lite spel på FB innan Fias och mina TV-program börjar. Förresten så blåser det ännu och solen lyser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0