Skolavslutning

Idag har jag varit ledig och fick på det viset sovmorgon!!! Gick upp klockan 6 och gjorde mig iordning. Läste sedan morgontidningen. Därefter datorn innan det var dags att väcka Fia och Inge klockan 7.

Vi åt frukost och så bäddade jag. Fia cyklade iväg lite innan oss. Jag gick in till pappa med tidningen. Sedan cyklade Inge och jag till Folkets Park. Döttrarna hade tagit en bra plats åt oss. Sedan kom Thomas och Marina + lille Liam. Skolavslutningen, som troligen är den sista i Folkets Park, var mycket fin. Barnen sjöng och tårarna rann på mig. Jag förstår inte, men jag blir visst larvigare och larvigare eller "blödigare" med åren!!


En lite suddig bild, men det är när barnen har sjungit och avslutningen är klar.


Efteråt samlas vi alla runtom på gröna ytor och dricker kaffe. Maria hade det med sig och jag hade kakor.
Här sitter Casper, Tove och Maria. Det blir ju lite splittrat för så många vill prata med varandra!
Och här har vi då Tove, som slutade 3:an och Casper, som slutade 1:an.
Solen lyste, men vinden var kall. Cyklade hem och tog det lugnt. Jag gick till pappa. Fotvården var där och hon var klar. Pappa var så nöjd. Men han orkade inte med något besök hos frisören idag utan vi tar det en annan dag.


Klockan 12.25 åkte vi och träffade Maria och barnen Vi åt pizza resp. kebab på Mona-Lisa. Det smakade gott och jag måste säga att pizzan var supergod.


När vi skiljdes åt så åkte vi till Norrköping för Fia var inte säker på vägen till Smedby. De har cup där i helgen. Och det tar ju bara 25 minuter att ta sig till Norrköping :)


Ikväll har jag varit med Fia till IKANO, där hon köpte sig en kalender.


Imorgon är det torsdag och jobb igen. Men jisses vad det springer iväg till semestern nu!


Kommentarer
Postat av: Sickan

Tack för kommentaren i min blogg :)



1:a till 3:e klass vill jag inte minnas,

vantrivdes i skolan då.Det blev roligare i skolan

när jag kom till Blekinge :)



Om jag fick leva om mitt liv så skulle det bli

annorlundare med familj och barn :))



Kraaaaaaaaaaaaam

2011-06-16 @ 15:58:23
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0