Och vad hände med gårdagens blogg?

Jo, den låg på utkast!!! Jag vet ju att jag sparade och publicerade igårkväll. Har gjort det igen :)

Ingen cykeltur imorse utan Inge skjutsade oss. Det var ju handlardag och även regn utlovat. Full fart på jobbet.

Ringde pappa ca 9.10 idag för sedan var det enhetsmöte. En underbart god, vegatarisk kaka bjöds vi på! Mötet var bra och vi hann att avhandla en hel del. Efter mötet var det lunch för min del.

Passade på att ringa hem och kolla läget. Alltså jag älskar verkligen mitt arbete och i synnerhet nu när jag fått ännu mer att göra. Inte bara redigeringsjobb utan helt andra sysslor. Det stärker måste jag säga :))

Fick information om hur jag ska göra med webben imorgon och jag hoppas att jag fixar det.

Rätt som det var så blev det en d-* smäll!! En arbetskamrat skrek till, så rädd blev hon. Det var åskan. Jag hade inte hört något innan och så bara "PANG". Sedan hände inget mer och våra datorer klarade sig.

Arbetade till kl. 14. Inge, Fia och Marita väntade på mig. Vi skjutsade hem Marita och sedan åkte vi till Maxi. Handlingen gick bra och för en gång skull hade de bestämt helgens mat! Skönt!

Och ingen Lena och Tommy idag heller. Jag visste det, för Lena mejlade till mig på förmiddagen.

När vi kom  hem från affären och jag plockat in våra varor, gick jag till pappa med hans varor. Allt var bra och vi pratade en stund.

Min jobbtelefon ringde och jag svarade. Det var en forskare på Göteborgskontoret, som behövde hjälp med ett worddokument. Jag sade att jag var hemma, men att hon kunde skicka över det. Det tog 2 timmar att få ordning på det. Skickade tillbaka dokumentet, men för säkerhets skull lade jag det på ett USB-minne också. Kan ju lägga det på flytta filer imorgon.

Lade sedan in slanggurka och så har jag pratat med Marita. Vi åker bil även imorgon.

Har nyss varit in till pappa för jag trodde att han skulle se på friidrotten. Men han skulle se på en gammal fotbollsmatch och hade redan satt in den kanalen. Ibland kan han så det bara sjunger om det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0