Grattis Sickan

Först av allt så grattar jag Sickan direkt från min blogg och hoppas att du haft en bra dag :)

Jag tog vår bil idag och Marita åkte med mig. Full fart var det direkt. Började redigera en engelsk rapport och då är det ju inte så mycket jobb för min del.
Ringde pappa och allt var bra. Fotvården hade ringt återbud och skulle komma på onsdag istället.
Klockan 11 åkte jag och 3 till i min bil till Tropikhuset, där hela enheten skulle äta sommarlunch. Några cyklade, men eftersom jag inte gillar att cykla i hård vind, blev det bilen. Parkerade mitt emot Trädgårdsföreningen.
Jag åt vegetariskt idag, vilket inte hör till vanligheterna. Men det var någon fiskrätt och pastarätt att välja på. Och den vegetariska var faktiskt riktigt god.
Några stannade för ett litet möte efter lunchen, så jag fick en passagerare med  hem. Gjorde klart rapporten, vilket kändes skönt.
Marita och jag åkte hem strax efter kl. 14. In till oss först sedan till pappa. Vi pratade en stund. Därefter gick jag och Inge 2½ km-spåret. Var riktigt skönt.
Fia var med Tove och köpte mat till "Rocky".
Känner mig supertrött ikväll igen, men än kan jag ju inte lägga mig :))

Kommentarer
Postat av: Sickan

Tack för den grattisen :))

Jag hade en bra dag..lungt o skönt :)



Jag var ute i trädgården och jobbade lite,tog bort en del prästkragar och satte på ett annat ställe.



Kraaaam

2011-06-14 @ 15:12:17
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0