Ännu mer snö idag

Gick upp ca 3.55! Gjorde mig iordning och åt min frukost. Sedan datorn för tidningen hade inte kommit. Men den kom ca 4.55, så jag läste den innan det var dags att åka med Stefan och Marita till jobbet. Saltbilen var ute och körde.
Marita hade halkat omkull igår och sträckt sig. Inte bra, inte bra!

Inge ringde vid 8-tiden imorse och han blev så chockad när jag direkt säger: Grattis på namnsdagen, att han nästan glömde vad det var han ville. Vad han ville? Jo, han satt och kollade på morgon-tv och såg inslag från Stockholm. Där gick inte bussarna. Det var KAOS.

Här gick radion in ständigt och varnade för halkan samt avåkningar.

Jag haft lagom på jobbet och roliga uppgifter måste jag säga. Utmaningen som jag fick, fixade jag faktiskt och jag blev mycket glad för det.

Ringt pappa och allt var bra med honom.

Efter lunchen gick jag till biblioteket och gjorde tidskrifterna.

Och ute fortsatte det att snöa och blåsa. Fy tusan alltså :))

Fick hemskt ont i magen, neråt blindtarmen till. Men nu är det bättre. Vet inte om det är Betaglucare som kört runt i hela mag/tarmkanalen på mig, men hoppas att det är så. Kör ju med pulver nu istället för havrehjärtana.

Inom kort ska vi äta Tacos. Fia har en kompis som kommer hit och äter med oss. Tjejerna ska senare ikväll ut med ytterligare en kompis. Hoppas att de får kul.

Var nyss in till pappa och pratade en stund. Han lyssnade på barnradion :)) Ikväll ska han se på tennis och han sade att han fixar kanalen själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0