Silverbröllopsdag

Wow, men jag har visst hur mycket sömn som helst att ta igen. Är super-dupertrött redan vid 19-tiden. Gick inte och lade mig då, men väl ca 21.15. Läste lite och så somnade jag. PANG!!! Sov till ca 23.45, då det var dags för ett toabesök. Somnade genast om och sov till klockan ringde ca kl. 4. Borde verkligen flytta fram väckningen till ca 4.20 för jag hinner. Är inte nödvändigt att logga in på datorn varje morgon :)

När vi åkte så snöade det lite. Himla typiskt alltså. Det var väl för att vi tvättade bilen igår :)

Tack för kommentarer!! Det värmer ska ni veta att jag får lite respons på det jag skriver :)

På jobbet har det verkligen varit full fart. Hade skickat två rapporter till tryck. I den ena fattades det bokstäver, så jag fick göra om pdf-filen.  Sedan fungerade det.

Så hade vi ett utskick igår och det hade blivit några studsar. Jag fick till uppgift att ta reda på rätta mejladresser. Det tog tid, men jag lyckades. Och med hjälp av K så fick vi iväg informationen till dessa också.

Ja, det har verkligen varit full rulle. Gillar ju att ha "många bollar i luften", men ibland kan det bli för mycket även för mig. 

Fia jobbat idag och Inge hämtade henne. Hon skulle till Håkan. Sedan hämtade han mig och då var klockan nästan 15. 

När vi kom hem, kollade jag på "Hem till gården". Sedan en dusch. 

Idag har Inge och jag 25-årig bröllopsdag, men det firas inte :)) 
Dagens pussel föreställer Margherita of Savoy (vem nu det var):

Click to Mix and Solve


Kommentarer
Postat av: Sickan

Hej Nilla. Tack för kommentaren.

Jo,hon var präst och hon var väldigt omtyckt

av alla.Jag tror hon var på en Ö här i Karlskrona

hos konfirmanderna i sommar eller förra sommaren.



Kraam

2011-12-06 @ 18:40:26
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0