Ingen vanlig dag

Hej alla underbara läsare!

Idag är det ingen vanlig dag. Jo, det är det väl säger ni! Men det är så att dels arbetar jag till 16.45, dels så ska jag stanna ännu längre på jobbet! Det är Pub! En kollega, som går i pension vid årsskiftet har bjudit in vissa utvalda till lite mat och ett glas vin. Jag brukar inte gå på puben, men eftersom det är som det är, så gör jag det. Vi har jobbat ihop i många år.

Dagens morgontemperatur är idag +3,6 grader!
Det är ju inte säkert att jag orkar sätta mig ner och skriva något när jag kommer hem. Men nu vet ni alla fall vad jag gör!

Dagens pussel ska ni få att roa er med!


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0