Åter igen blåsigt

Ja, det blev åter igen en blåsig dag! Jag hatar verkligen detta skitväder, då jag känner mer av astman/kol när jag går ut. Lungorna "låser sig" känns det som. Men ut skulle vi om än bara till bilen för att åka och handla.

Var och köpte ost och sedan till Maxi. Hem och in med varorna. Fia kom hem med bussen efter att ha jobbat idag. Hon skulle hämta lite grejer. Sedan skjutsade jag henne till Mia. Vi tog med "Rocky". Fia ska låna Mias bil för imorgon ska de till Nyköping och kolla på Casper som har hockeycup där.

Inge och jag har ätit blodpudding och stekt fläsk. Gott var det.

Efter disken, kollade jag en film medan Inge uppdaterade min mobil. Alltså nu lägger jag ner dessa uppdateringar. Förra gången försvann min kontaktbok och nu försvann alla appar, som jag laddat hem. Dessutom försvann min Wordfeud. Jag vet inte vilken e-postadress som Fia använde när hon lade in mig, men jag försökte använda mitt "nicknamn" utan resultat. Det var upptaget. Så jag fick skaffa ett nytt. Sedan var det strul med internetanslutningen. Det hjälpe Mia mig med. Ja, jag säger då det. Aldrig mer en uppdatering för det går alltid bort något bra.

Dagens pussel är lite fruset :)

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0