Elitseriepremiär

Imorse skjutsade Inge mig till jobbet. Haft att göra hela dagen, vilket är skönt. Ringde till pappa efter morgonfikat och allt var bra.

Soligt ute, men blåsigt. Inte alls lika skönt som det varit, men varför klaga och gnälla så fort det blir lite sämre. Istället ska vi vara tacksamma för alla fina dagar som vi har haft. Hade säkert gått att bada utomhus i helgen, men vem hade tid till det?? Inte jag i alla fall. Kände faktiskt i kroppen att jag klättrat upp och ner på stegen.

Fia kom och hämtade mig och vi åkte direkt och tränade! Var faktiskt en hel del folk där, men vi behövde inte vänta på redskapen.

Direkt efter passet åkte vi och hämtade Maria på hennes arbete. Inge  hade skjutsat henne på förmiddagen. Önskar så att hon får ordning på sin bil, men det kanske är ett sådant fel att det inte är lönt att laga den.

Så hämtade vi barnen vid deras Fritids. Maria handlade lite på hemvägen. Släppte av dem och så hem. Jag gick in till pappa en stund. Sedan in och duschade och tvättade håret. Fixade sedan till mig. Inge hade gjort omelett till mig.
Så jag åt lite innan det var dags att åka. Först var vi och kollade en stund på Casper som hade fotbollsmatch innan vi åkte till Cloetta Center.

Vi var alltså på elitseriepremiär. LHC mötte HV71 och förlorade. Slutade 2-6, vilket var mycket snörpligt. Okej HV71 spelade mycket bättre än LHC, men LHC hade tyvärr domarna emot sig. Två mål kan vi direkt skylla domarna för! Och nu är det 2 huvuddomare och 2 linjedomare! Hallå!! Kolla ordentligt alltså.

Nu är jag supertrött och ska krypa ner!

Natti alla och sov så gott!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0