Vunnit teaterbiljetter – Yes!

Vaknade innan klockan ringde. Kände inget från ryggen och tänkte: Nu har det släppt. Men så skulle jag inte ha tänkt för strax efter började det att värka igen. Låg dock kvar till dess klockan ringde. Tog ett par värktabletter och gjorde mig iordning. Åt frukost och plockade lite. Tidningen kom så jag hann i alla fall att bläddra igenom den innan jag åkte till jobbet med Stefan och Marita.

Varningar på radion på morgonen om mycket halt väglag. Alltså jag gillar inte när det fryser på så där. Senare blev det milt och regn!

På jobbet fick jag fler rapporter! Jag ser hur min hög växer. Det notat som jag håller på med, trodde jag skulle gå snabbt att fixa till. Men så kom där tabeller på liggande A4. Vet inte hur de är gjorda, men jag kunde inte få till sidbrytningarna. Så jag har börjat att skriva om tabellerna.  Varit en massa annat också som t.ex. nya prenumeranter.

Klockan 14 åkte jag hem med Stefan och Marita. Fia och Tove stod uppe i skogen, men jag såg inte att det var de. Men vinkade gjorde jag :) Är ju artig hehehehe

Inge var inne och jag bad om att få se på "Hem till gården". Så skönt att krypa upp i soffhörnet och bara slappa!

Därefter blev det datorn och koll av mejl! Fick se att jag fått ett mejl från Stångåstaden! Yes, yes, yes!! Jag hade vunnit 4 biljetter till "Par i trubbel". Föreställningen är på söndag! Ska bli så himla roligt för jag har läst och även hört att den ska vara bra. Carina Perenkrantz är med och det säger ju allt :)

Fia ska sova hos Mia inatt för de ska se på Idrottsgalan!

Dagens pussel kommer här:


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0