Lite kort

Jag är helt slut efter att ha jobbat från ca 5.15 till klockan 17, så det blir inget pussel idag. Ska försöka skriva lite mer imorgon, då jag hoppas att det inte blir mer än 8 timmars arbetsdag (kanske det blir 9). På onsdag blir det mer än full arbetsdag och torsdag lite lagom. Men torsdagkvällen är man alltid totalt färdig.

Inge var i alla fall och hämtade Casper och Oscar vid skolan och skjutsade ut dem till ishockeyträningen. Fia följde också med. 

Gulliga grannarna, Marita och Stefan, ringde och sade att de kunde hämta mig. För jag skulle inte gå hem i halkan. Jag lovade att ringa dem om det behövdes.

Men så sade min chef att vi skulle köra till klockan 17 och så skulle hon skjutsa hem mig. Jag blev mycket tacksam och sade att hon kunde släppa av mig vid vårt köpcentra. Det gjorde hon. Jag ringde Fia och sade att jag var där. Men de hade inte åkt från Ljungsbro, så jag köpte snus och så tog jag en promenad hem. Uppfriskande och skönt efter att ha jobbat så hårt.

Ringde på hos Marita och Stefan och sade att jag var hemma. Inge kom ca kl. 18. Har sett på "Hem till gården". Nu ska jag kolla runt lite, men jag känner att ögonlocken börjar bli tunga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0