Kundenkäter

Tack för kommentaren! Jo, det är underbart att vara rökfri och jag var så dum som började att röka en gång i tiden. Skulle vilja gå fram till alla som röker och berätta hur dumt det är. Det är på grund av rökningen som  jag fick Kol. Den lungsjukdomen är inte rolig. Så har jag astma i botten. Ja, jag vet att jag var en jubelidiot som tackade ja till första cigarretten. 

Vad gäller lungsjukdomen Kol, så reagerade jag lite, lite grann när jag läste om Peter Himmelstrand, som hade drabbats av detta för många år sedan. Ja, ja, det händer inte mig. Men det gjorde det. Det är hemskt när lungorna drar ihop sig och man får jobbigt med andningen. Nu mår jag ju mycket bättre och hade jag inte slutat röka, så hade jag nog sjutton inte suttit här idag.

Jag skulle nog kunna skriva en bok om detta, men nu ska jag berätta lite om dagen.

På jobbet har jag skickat iväg kundenkäter och både jag och en kollega lärde oss något nytt. Alltid lika roligt när det "poppar upp". Nu hoppas jag på svar från de uppdragsgivare som fick kundenkäten.

Har även redigerat rapporter och varit lite support.

Ute har det tyvärr varit en grå och trist dag, men vad gör det när man sitter inne och arbetar.

Fia har också arbetat idag. Hon är hos killen nu :)

Inge var uppe tidigt och det är ju bra! Tidningen hade inte kommit när jag åkte till jobbet imorse. Den kom visst inte förrän ca 7.20!!!!!

När jag kom hem, sjönk jag ner i soffan och kollade på dagens avsnitt av "Hem till gården". Jisses den nedsjunkningen är rätt så skön faktiskt. Sedan har jag läst morgontidningen och käkat lite.

Ringde brorsan och han och svägerskan följer med på farsen! Jag berättade väl att jag vunnit biljetter? Om inte så vann jag en tävling och jag vann 4 biljetter till "Par i trubbel". Ska bli så himla roligt och kul tycker jag det är att brorsan och Kristina hade tid.

Dagens pussel är ännu en djurbild:


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0