Kort även idag

Inge skjutsade mig och Marita även imorse. Jag greppade mejlen direkt. Fått in nya + några som meddelat sjukdom.

Helena och jag plockat iordning på alla brickor, vilket känns skönt. Allt packades i IKEA-kassar (de blåa i plast). Får plats med 5 brickor i varje :)

Åkte till Konsert & Kongress klockan 11.20. Plockade in allt. Fia kom med bussen. Vi åt lunch och efter lunchen gick vi igenom allt som är viktigt.

Satt upp sessionslappar på dörrarna och fått ordning på borden. Vi är redo för anstormningen imorgon :)

Fia och jag arbetade till 16.15. Inge hämtade oss och vi skjutsade Fia till Håkan. När vi kom hem, bytte jag om och så kollade jag på "Hem till gården". Därefter åt jag lite och läste morgontidningen. Sedan blev det en skön dusch. Det var riktigt skönt att bara stå där och låta det varma vattnet strila över kroppen. Är rätt så mör i kroppen och än värre lär det vara imorgon :)

Det blir inget pussel idag heller och jag hoppas att ni förlåter mig. Imorgon blir det nog ingen blogg heller för jag kommer nog sent hem och då dyker jag i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0