Fredag och helg!!!

Ja, äntligen är det fredag och två dagar ledigt. Ska inte göra många knop, som många uttrycker det. Men på söndag väntar tvättstugan :)

På jobbet har det varit massor att göra! Har nog ca 8 rapporter som väntar på min handpåläggning.  Nästa vecka tar vi itu med det. Har skickat två idag och så var det en massa annat.

Men jag har så himla ont i ryggen så det är sanslöst och trött är jag också :)

Solen har lyst, men det blåser  halv storm. Har haglat och även snöat. Man kan ju tro att det är aprilväder :)

Fia har jobbat idag och Inge hämtade henne innan de hämtade Marita och sedan mig. Fia ska vara hemma hos oss några dagar och hon har lovat lagat middagen idag och på söndag. Jisses så skönt. Ikväll blir det  taco. Längtar!!!

Nu ska jag se "Hem till gården". Har ju inte sett på 3 dagar nu!

Ett pussel ska ni få och det blir Ferrari-bilar :)


Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0