En solig dag

Vaknade inatt och hade ont i magen (höger sida). Förstod inte varför. Somnade om och sov till klockan ringde. 

Var kallt imorse; -10,2 grader!

Idag var det Stefan som skjutsade oss. Låg en hel del och väntade. Först såg jag till att en rapport kom ut på webben och sedan fortsatte jag redigera. Hade ställt in mig på att ha lönesamtal med chefen idag, men jag hade tagit fel på dag. Det är imorgon :) Mitt uppe i alltihop glömde jag att fika, så när lokalvårdarna kom och skulle städa mitt rum, tog jag en fika. 

Mer rapporter kom det in idag och jag fyller på min hög. Gör så gott jag kan.

Ute var det soligt och nästan vindstilla. Arbetade till kl. 14. Stefan och Marita väntade på mig. Fia hade hämtat Casper. Casper  hade testat om isen  höll på ett ställe, men det gjorde den inte.

Jag gick ut och promenerade drygt 30 minuter. De håller på lägger nytt grus på gångarna och det behövdes verkligen. Blir så fint nu.

Jo, då magen har jag haft ont i hela dagen. Kom på att det nog berodde på träningsvärk efter gårdagens avloppsrensning. Gjorde väl rörelser som jag inte gjort tidigare hahahahahaha... ja skönt när man kommer på orsaken.

Fia och Casper tog bilen och åkte till Ikano.  

Jag har sett "Hem till gården".

Nu åkte Fia och Casper till Håkan och Stoffe för att se på ishockey. Känns väl si så där för jag tyckte att de kunde vara hemma.

Dagens pussel föreställer väl två personer då eller? Sötisar.....



Click to Mix and Solve


Kommentarer
Postat av: Sickan

Hoppas bara inte att det är gallan för den

sitter ju på höger sida.

Kraaaaaaam

2012-01-30 @ 18:56:03
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0