Arbetsdag igen

Attans (idioter) människor som skjuter starka smällare ett dygn efter nyåret. De sköt när jag lade mig igårkväll och klockan 00.30 dånade det ute! Gissa om jag blev arg. Kunde ju inte somna om i oljudet. Men till slut så gjorde jag det. Gick upp 4.08. Har svårt att få till rätt väckningstid, men snart så.

Bestämde mig igår för att inte starta datorn på morgonen. Jag kan ju gå in och skriva i min grupp på facebook från mobilen. Lite smidigare. Men har jag tid över och tidningen inte kommer så vet i sjutton :))

Stefan skjutsade idag. Var lite halt utanför entrén på jobbet så det vara nära ett fall :)

Fullt upp på direkten. Beställningar och nya prenumeranter. Sedan greppade jag anmälningarna till konferensen nästa vecka.

Helena och jag skrev ut namnbrickorna och Tommy tryckte upp dem. Sedan, efter lunchen, satte jag och Kicki igång med att får ordning på det. Det tar ju sin tid. Men i år har vi inget som ska packas och det känns skönt. Lite synd bara om den extra förstärkningen som vi brukar ha.

Arbetade till 14.45 då Inge hämtade mig. Han hade skjutsat Fia och Tove till simhallen och hämtat dem. De hade haft en mysig dag. Imorgon ska Casper sova över hos Fia, Håkan och Stoffe.

Inge och jag åkte till Ljusglimten där jag köpte en glödlampa till pappas "hall". Jisses alltså den var dyr den! Etthundratjugonio kronor ville de ha. Nu hoppas jag att den håller lääääääänge.

Sen till pappa. Allt var bra med honom. Vi blev bjudna på fika av personalen. Jag dukade bort efter alla innan vi åkte hemåt. Men först in till Konsum och handlade lite. Skulle ju köpt bananer, men det glömde jag. Attans alltså!

Imorse regnade det och sedan har det nog varit uppehåll, men mulet.

Såg att de som fått pappas lägenhet bor nu i huset mitt emot. Lite synd för de har ju en trea. Men å andra sidan så hade inte Thomas poängen som behövdes, vilket var synd.

Dagens pussel är nog inget yrke för mig:


Click to Mix and Solve


Kommentarer
Postat av: Sickan

Typiskt karlar säger jag bara.Tror du att han åkte

till vårdcentralen först innan han skulle klippa sig..INTE..han ska åka i morgon istället sa han när

han kom hem.



Han har fått en sådan "klibbig fotsvett" tur jag har

inneskor på mig.

Tror det är av medecinen han får det av.



Jag får hoppas nu att han åker i morgon.



Här sköt dem raketer,men sen 00.10 var det tysst :)



Kraaaaaaaaaam

2012-01-02 @ 18:06:48
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/
Postat av: Sickan

Idag var min sambo på vårdcentralen och dem sa till

honom att åka till akuten "för säkerhets skull".

Så nu sitter han där för att komma in till någon.



Ha de gött vännen...kram

2012-01-03 @ 12:05:14
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0