Produktionen är på topp

Imorse gick Inge upp när min väckarklocka ringde. Han skulle se på NHL-hockey! Fixade kaffe åt oss.

Usch, alltså men frukosten smakar inte. Det gör inte lunchen heller. Jag äter för att jag är  tvungen. Har ofta ont i magen på olika ställen. Det är säkert stress. Och så blir jag så in i Nordens trött! Men har jag klarat dalgången så piggnar jag till :)

Vi hade möte idag och kakorna uppskattades! Hårda blev även dessa, men smaken!!!!!!!! Flera tog om och då blev jag nöjd!

Lite lunch efter mötet. Fortsatte sedan fixa pdf-filer och skickade till slut ner 7 rapporter för tryck! Började på nästa, som legat och väntat. Men där hade forskaren missat sammanfattning och summary. Ja, ja, jag gör väl det jag ska så får han fixa det andra sedan.

Så kom ett mejl med en ny rapport. Alltså så här  har det aldrig varit förr om åren. Vilken anhopning. Det är kul att ha jobb, det är det verkligen. Men just nu känns det jobbigt att bara läsa och läsa. Dock vill jag ju att författaren ska få sitt resultat så snart det bara går.

I vilket fall som helst så hämtade Inge och Fia mig klockan 14. Jag behövde inte ta fikarasten, då K vill att jag byter av vid lunch imorgon. Så vi åkte och handlade. Snöade då. Men sedan övergick det i underkylt regn. Oh, detta skitväder hatar jag. Bättre att det är snö som kommer.

Förresten så träffade vi äldsta dottern på Maxi. Men hon var stressad. Är visst släktdrag. Nej, skämt åsido så skulle hon på utvecklingssamtal med Tove.

Vi käkade lite när vi kom hem. Kollade sedan på "Hem till gården". Med det fanns bara del 1. Däremot så fanns del 2 på datorn. Men när reklamavbrottet kom så stannade det. Ringde då TV4. De kan vara så att jag måste rensa lite. Ska testa det!

Nej, nu ska jag surfa runt lite. Bara vara som det heter.

Ett pussel ska ni få innan jag stänger ner för idag: Click to Mix and Solve

Förresten så ska jag läsa morgontidningen nu. Den kommer ju så sent numera, så jag har åkt iväg till jobbet!



Kommentarer
Postat av: Sickan

Du ska kolla upp det onda,kanske därför

du är trött.

Du kanske ha någon infektion i kroppen.



Kraaam

2012-02-16 @ 18:47:08
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0