Vilken blåst

Tack alla goa vänner för kommentarer och för kramar. De värmer gott!

Inatt har jag sovit som en stock. Kände  ju att pappa var i goda händer så jag kopplade av, vilket behövdes.

Blåsten var enorm igår kväll innan jag lade mig. Det dundrade verkligen i skogen utanför.

Inge skjutsade mig och Marita. Full fart på jobbet. Älskar när jag får ta egna initiativ och det gjorde jag idag.

Ringde sjukhuset och det var väl ungefär som igår med pappa. Han får stanna där, åtminstone över helgen. Har fortfarande feber och smärtor i kroppen.

Lite senare ringde läkaren till mig och vi hade ett mycket långt samtal. Han tror att pappa ska fixa det här med hjälp av medicinen. Tyvärr så har han även fått trycksår på sina  hälar och det är ju inte kul. Jag bad läkaren hälsa pappa och säga att jag hann inte upp idag. Det skulle han göra.

Ringt brorsan och vi bestämde att åka till pappa imorgon. Men så ringde han lite senare. Han kunde inte, så jag åker upp själv efter handlingen.

Satt ju i växeln idag och slutade jobbet 16.45. Elva timmar på jobbet och det känns nu. Men när jag har roligt på jobbet och arbetsuppgifter som stimulerar, så går dagen fort. Men växeln, tja det ringer ju inte konstant. Men det kommer alltid någon och pratar.

Fia har rensat och stekt svampen som hon plockade med Håkan igår. Yes, härligt att även hon kan.

Nu ska jag fortsätta att se på Sjukhuset, som har spelats in på vårt sjukhus (US). Känner igen många av personalen på akuten :)

Och nog gillar ni alla katten, som är dagens pussel. Jag har inte lagt klart det, men ska göra det vid tillfälle.


Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Inger Forsman

Tog lite lång tid, men jag lagade mat under tiden.

Fastest



2:12

Average



8:27

Your Time



23:56

2011-09-15 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0