Veckohandling igen

Regnade lite när jag kom upp, men uppehåll när vi åkte. Full fart på jobbet och det är skönt. Redigerat på rapporten jag fick igår. Emellan har jag rensat i adressregistret.

Kicki var ledig idag (och även imorgon). Regnat lite till och från på förmiddagen.

Ja, det har inte hänt så mycket. Inge och Fia hämtade mig kl. 14. Vi åkte till pappa med lite kläder. Han satt på sängkanten och fikade. Skulle vila en stund sedan. Det är ju inga som sitter uppe i dagrummet, så jag förstår honom. Berättade att Lasse skulle komma ikväll.
Alltså jag måste bara säga att jag är fast!! Verkligen fast!!! Vaddå? Jo, i Wordfeud. Spelar mot Mia och jag förlorar. Spelar även mot Fia och jag förlorar. Men jisses så roligt det är!!! Det drar på batteriet i min Xperia, men det finns ju ström i väggen.

Efter att vi varit hos pappa, åkte vi till Maxi och handlade.

Hem och in med varorna. Fia fixade lövbit och pommes åt oss. Inge åt kyckling och grönsaker.

Diskat och plockat iordning. Fia åkte till Caspers fotbollsträning. Jag röjde även i ett skåp. Sedan plockade jag ut allt som stod på golvet i badrummet och det som var i badkaret. Rensade först stopp i tvättstället och därefter spolade jag golvet och lite på väggarna. Jisses vad damm det blir i badrummet.

Imorgon har jag tagit ledigt och det ska bli så skönt. Först städar vi och på eftermiddagen har jag och Fia tid hos frissan.


Click to Mix and Solve

Ja, det var väl lite om dagen. Jo, de har börjat ta bort buskar på gården bredvid oss. Snart är de på vår gård :)

Kommentarer
Postat av: Inger Forsman

Fastest



0:41

Average



4:50

Your Time



9:29

2011-09-23 @ 01:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0