Växlande väder

Wow, men inatt sov jag betydligt bättre. Detta trots att jag var både arg och ledsen igår. Haft ont i magen idag, men det är ju för att jag tänker på hur det ska gå för pappa att vara hemma.

Marita och jag cyklade som vanligt. Kyligt var det för vi hade bara +7,6 klockan 5.05. Hua....

På jobbet var det lite beställningar. Sedan gick jag till källaren och fortsatte ösa papper. Jisses vad pärmar. Höll på till lunch och då räknade jag att det är ca 50 pärmar kvar. Men de får vara till nästa vecka för nu har vi inga papperstunnor kvar.

Efter lunch var det mer beställningar och så en rapport som skickades på tryck.

Sjukgymnasten från urologen ringde mig. Hon ville kolla så att det var okej om arbetsterapeuten från vår vårdcentral kommer till pappa. Det är ju bara bra tycker jag. Idag hade han gått 100 m med rollatorn och sjukgymnasten gick bakom med rullstolen. Han får nu en rullstol med hem. Jag hoppas innerligt att hemtjänsten har tid att hjälpa pappa att öva hemma.

Cyklade hem 14.05! Riktigt skönt ute. In med cykeln och så in till oss. Inge och jag åkte till Maxi. Fia stannade hemma.
Åkte in i ett himla regnväder, så vi kunde inte kliva ur bilen vid Maxi. Lugnade oss ett tag, men sedan tog vi sats och gick in och handlade. Allt flöt på bra! Ja, med handlingen alltså :)

Väl hemma, åt Fia och jag vårt käk och Inge åt sitt. Här är vi lite roliga :))

Fia åkte på Caspers träning. Regnade när hon åkte, så det blev bilen. Jag diskat och så har jag sett på "Hem till gården". Varit in med mjölk till pappa. Imorgon kommer han ju hem.

Och så har vi dagens pussel. Jag tror att alla kattälskar gillar detta!!!

Click to Mix and Solve

Ja, jag gillar det också :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Dagens pussel gick galant, men gårdagens saknade en del bitar :)

2011-09-01 @ 20:25:49
Postat av: Inger Forsman

Fastest Puzzel.



1:14

Average



4:51

Your Time



13:58

2011-09-01 @ 21:27:55
Postat av: Sickan

Denna gång tog det 8.46 att klara pusslet.



Tack för kommentaren i min blogg &

allt är bra hos mig.



Ha en fin Fredags kväll/Kraam

2011-09-02 @ 18:30:42
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/
Postat av: Sickan

Denna gång tog det 8.46 att klara pusslet.



Tack för kommentaren i min blogg &

allt är bra hos mig.



Ha en fin Fredags kväll/Kraam

2011-09-02 @ 18:33:52
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0