Var tar dagarna vägen?

Imorse hade vi drygt 12 plusgrader när vi åkte till jobbet. Och på jobbet var det full fart! Fått tillbaka två rapporter och gjorde slutredigeringarna. Därpå följde jag rutinerna. Men på eftermiddagen gick de båda på tryck.

Har även hållit på med publikationer på nya webben. Vi haft diskussioner om detta och det blir jag som sköter sluthanteringen. Får texterna av T efter att hon redigerat dem. Ja, det är så kul så det är sanslöst.

Och dagen på jobbet gick i ett rasande tempo. Hux flux var klockan 14 och jag gick ner till Inge och Fia, som väntade på mig. Marita hade blivit hämtad tidigare av Stefan för hon skulle till tandläkaren.

Vi åkte och handlade. Jisses alltså, men både jag och Inge blev intervjuade av vår lokalradio. Det handlade om KRAV-mat. Och jag är inte insatt i det. Vet inte om inslaget varit :)

Hem med varorna och in med dem i ett rasande tempo. Därefter åkte vi till Motala. Vi åkte över Fornåsa för den vägen går fortare.

Kunde inte låta bli att fota lite. Himlen var så blå!!




Man ser att träden börjar skifta. Och så mitt i allt detta; nysådd och så grönt. Det var +21 grader då och klockan var 15:50.
I Motala hämtade vi min bror. Han och Kristina hade köpt en begagnad Peugeot Cab och den skulle hämtas. Kristina arbetade och Lasse skulle ta bussen, men då insisterade jag på att vi skulle skjutsa. Är ju kul att komma ut lite :) 

Rätt så kul med det här med deras "nya" bil. De är nämligen med i Peugeot-klubben (Cab) och de hade inte fått fortsätta vara med om de inte köpte sig en sådan. De har haft tidigare.

De som Lasse köpte bilen av, var kanontrevliga (ja, nu träffade vi ju bara frun). Lasse skulle åka in till pappa för han ska iväg över helgen. Jag hade köpt choklad till pappa, som Lasse tog med sig.

Vi åkte hem och det blev lite käk direkt. Kollade sedan på "Hem till gården" och så var klockan 19 och "Sjukhuset" började.

Duschat och nu är det snart läggdags. Shit jag tycker inte att jag hinner med något nu för tiden :)


Kommentarer
Postat av: Sickan

Hejsan svejsan.



KRAV-mat är ekologisk mat..tror det ska

finnas en grön symbol på varorna.



Ha en fin Fredag & helg.

Kraaaaaaaaaaam



PS. Skrev en sida som du kunde gå in på

med det ville inte databasen godkänna :(

2011-09-30 @ 13:38:56
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0