Tragisk flygolycka

Imorse kikade jag ut och konstaterade att det blåste en del, men så länge jag inte hörde något, så var jag inställd på cykling. Och vi cyklade iväg, jag och Marita. När vi kom ut på den öppna platsen, kändes det och så kom det ett och annat regnstänk. Men vi trampade på. När vi närmade oss våra arbetsplatser, ökade regnet. Men jag blev inte blöt. 

Full fart på jobbet. Fortsatte leta e-postadresser. Sedan blev det jobbet med nya webben. Det tog resten av min arbetsdag.

Ringde pappa och det var så bra som det kan vara. Skönt att han är som han är. Men jag sticker inte under stol med att jag har ont i magen. Har även haft ont i ryggen idag. Fattar inte det. Magen kan ju vara stress eller det är nog stress.

Gick ner till växeln/receptionen kl. 15.15. Löste av Kicki, som fick åka hem. Kom faktiskt lite samtal, men inte massor.

Cyklade hem och jag hade medvind nästan hela vägen. Började regna, men det var bara en kort stund.

Fia var iväg på träning med tjejerna. Inge såg på cykling och jag gick in till pappa. Fixade kaffe med dopp åt honom. Sedan körde jag in honom till TV:n. Det var ett program om poliser.

Jag gick in och åt lite.

Varit en hemsk flygolycka i Ryssland idag. Ett helt hockeylag (Lokomotiv) omkom (tror vi), däribland vår landslagsmålvakt i hockey, Stefan Liv. Det är så tragiskt. Mina tankar går till hans familj. Sådant här borde inte få hända. 

Var nyss in till pappa och bytte kanal. Nu får han se på "Animal planet" till det är dags att sova.

Fia kom  hem från träningen.

Dagens pussel (jag kör alltid 70 pieces bubbles):


Click to Mix and Solve




Kommentarer
Postat av: Inger Forsman

Fastest



1:04

Average



5:13

Your Time



9:05

Share your solve times with your buddies

2011-09-07 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0