Yngsta fyller 22 år idag

Vad underbart det är att komma upp och se att det är +15 grader ute klockan 4.10! Blåste visserligen, men....

Gick inte in och sjöng för Fia utan hon fick vänta :) 

Åkte med Stefan och Marita. Fortsatte med nya webben och det har jag hållit på med hela dagen.

Ringde sjukhuset och pappa mådde bättre idag. De hade fått besked om annat boende, men skulle återkomma. Ingen ringde och jag åkte hem från jobbet klockan 14.

Fia hade precis garnerat smörgåstårtan, Inge hade duschat efter sin promenad. Jag ringde sjukhuset och det visade sig att pappa skulle till Bastuplan på fredag och det var ett fast boende. Samtidigt ringer det på andra telefon. Det var samordnaren på kommunen. Hon sade till Fia att pappa skulle till Hagalund. Sedan gick telefonnen varm. Han ska till Hagalund och det redan på torsdag! Det var ett boende som inte var med bland mina önskemål!!!
Under tiden hann Mia och barnen att komma och vi hann även sätta oss till bords. Jag blev helt snurrig. Måste fixa dit lakan, täcke kudde, handdukar och annat. Ja, ja, ska väl hinna med det. Men jag vill ju även dit och kolla hur det ser ut.

Fia åkte till träningen samtidigt som Mia och barnen åkte.

Ringde brorsan. Han har ju en fulltecknad vecka. Bad mig vänta med det mesta till nästa vecka.

Det är väl bra att pappa får ett fast boende, men att det skulle så snabbt när det väl blev av.

Fia blev i alla fall glad över de presenter som hon fick :)

Dagens pussel:

Click to Mix and Solve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0