Pappa är helt otrolig

Fullmåne imorse igen, men jag har sovit gott inatt. Det är skönt det :) Inge skjutsade mig.

Jag satte mig med jobbet som chefen gav mig igår. Sedan blev det finputsning av nya webben.

Har sagt upp elen i pappas lägenhet och jag har även ringt och frågat om telefonin.

Fia var med Casper till skolan imorse och så fick hon med sig Tove hem. Tove hade allergi och lite förkyld. De haft det mysigt. Inge gick halvmilen.

Fia och Inge hämtade mig kl. 14. Vi åkte till pappa. Han satt i sin lya och såg på TV. Gissa vad!! Jo, pappa går med rollatorn igen!!! Och jag satte på honom Inges gamla sandaler för "Foppatofflorna" var inget bra. Sandalerna satt perfekt och  pappa blev glad.

Klockan 15 var det födelsedagskaffe för en boende. Pappa gick ut dit och vi åkte till stan. Fia och jag tog en sväng till en väskaffär, men köpte inget. Ringt brorsan och berättat.

Väl hemma åt jag lite. Fia gjorde muffins, som blev supergoda. Hon åkte sedan och kollade på Lasses innebandymatch.

Nu ser vi på TV!
Nej, inget pussel idag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0