Internet segar

Sov hela natten och det behövde jag. På jobbet väntade det jobb, som min chef ringde om igår. Körde igång direkt.

Men så kom chefen och då skulle jag släppa det jag höll på med för att ta tag i en annan sak. Det var lite bråttom, så jag satte genast igång. Blev klar till kl. 9.30 då vi hade enhetsmöte. Fyra personer från SGI var med och fick information om vår nya webb. När de gick, fortsatte vi med genomgången. Eva från Göteborgskontoret var också med via videon. Sanslöst alltså så bra det är med videokonferenser eller -möten.

Vi höll på till 11.15. Jag skulle byta av i växeln, men Bea hade kommit och gjort det. Så snällt av henne.

En av läkarna på Geriatriken, ringde mig och berättade om pappa. Han var mycket trevlig.

Fortsatte sedan med jobbet. Bytte av i växeln på fikarasten och så var det jag som stängde idag.

Inge och Fia hämtade mig klockan 16.45. Bilen var lastad med det som jag gjort iordning igår och så hade Inge lastat in TV:n, boxern och en TV-bänk. Vi åkte till boendet och plockade in. Inge fick igång TV:n. Ingen personal i närheten, men det gick ju bra ändå.

Hem och då käkade jag lite. Sen TV. Har dock försökt spela lite på facebook, men det segar, så jag ger upp.

Inget pussel idag, för jag har inte haft tid själv att lägga något.



Kommentarer
Postat av: Elisabet Öström

ja du spelen segar i bland har jag med märkt och då ger man upp kram

2011-10-06 @ 05:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0