Dimmoln

Sov till klockan ringde och det var verkligen skönt. Gick upp och gjorde mig iordning. Nej, inga incidenter idag :) Väckte Inge så han kunde skjutsa mig och Marita.

Jag gjorde klart rapporten, som jag fick igår. Gick till biblioteket före klockan 8. Där fanns det en stoooor hög! Var inte klar till 9-fikat. Fikade och så bytte jag av i växeln, så att Kicki fick fika. Fortsatte nästan en timme till på biblioteket. Sedan lite hjälp med word till en, men jag klarade det inte fullt ut.

Lunch och sedan skrev jag ut rapporten. Efter lunch började dimmolnen att lätta på och man kunde börja ana en blå himmel. Lite senare kom solen fram.

Ringde Inge och bad honom att först hämta Marita och sedan komma tillbaka och hämta mig. Jag skulle nämligen vara med på ett möte kl. 13 och det är skönt att slippa stressa på. Alla vet ju att jag slutar kl. 14, men... Nu var det om vårt nya verktyg vad gäller utskick av nyhetsbrev m.m. Vi höll på till ca 14.10. Inge stod utanför och väntade. Vi åkte till pappa. Idag var han helt okej och inte så vimsig som han var i lördags. Vi fikade tillsammans med pappa och övriga boenden. Vi var där i drygt en timme. Till frisören i Åbylund. Han hade tid att klippa Inge, vilket behövdes. Sedan till vårt köpcentra, där jag handlade lite + tog ut pengar. 

Nu har de lagt ut stora naturstenar på gårdarna. Dessa ska de måla vita (undrar hur det blir när snön kommer). Fia höll på att baka muffins och hon väntade på blåbären, som jag hade köpt.

Jag duschade och sedan gjorde jag en omelett. Åt därefter blodpudding.  Har precis sett dagens avsnitt av "Hem till gården".

Dagens pussel:

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0