Shit.. jag tryckte på krysset

Imorse skjutsade Inge mig för Marita skulle på kurs och började senare. Han fick släppa av mig på baksidan pga. att de byter ytterdörr på framsidan.

Fullt upp på jobbet. Gjorde klart en rapport och skickade till författaren. Fick en ny!! Alltså det är ingen ände på rapporter  just nu.

Inge hämtade mig kl. 12. Vi var och lämnade pappas lägenhetsnycklar + våra garagenycklar. Tyvärr fattas det en nyckel till pappas lägenhet och jag har ingen aning om var den kan vara. Hittade ingen när jag städade hos honom. Tror inte att  han lämnat ut till någon granne. Hittar vi den inte, så kostar det 1 400:- att byta ut låset. Inget roligt alls.

Sedan åkte vi till Motala och träffade brorsan. Vi hade lite att gå igenom. Bland annat ska han kolla om han möjligtvis har någon nyckel, men han tror det inte.

På hemvägen åkte vi in till Synoptik så att jag fick hämta mina nya terminalglasögon. Sedan till vårt köpcentra, där jag köpte kyckling och bröd.

Fia stod och väntade på oss på parkeringen. Hon skulle åka till Mia (tror jag).

Vi har ätit och jag diskade. Har sett på "Hem till gården". Är så himla trött nu, så jag skulle kunna lägga mig direkt.


Dagens pussel:

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0