Lite frost imorse

Väcktes någon gång vid 23.20 av telefonen! Vilken telefon det var, vet jag inte, men Inge svarade! Det var Jonas!!! Jaha, så var det kört. Kunde inte somna om på grund av att jag blev väckt. Fick ont i magen igen och det är inte roligt. Var vaken även när Inge lade sig någon gång omkring klockan 1. Hatar när jag inte får sova mina timmar sömn.

Sov i alla fall när klockan ringde :) Temperaturen ute visade på -0,2 grader.

På jobbet var det fullt upp. Inge ringde och han berättade att Jonas var i Hong Kong när han ringde. Där var det morgon och hos oss mitt i natten.

Fick ta växeln vid lunchen, då S fick åka och hämta ett av barnen i skolan. Sedan bytte Kicki av mig. Jag åt min lunch efter klockan 12. Jisses vad många som äter då. Vi äter ju i normala fall vid 11-tiden och då är det relativt lugnt. Ingen trängsel till microvågsugnarna då inte. Jag har ju alltid mat med mig, men kön brukar vara lång vid 11.30 till dagens rätt.

Fått ut en rapport på webben, skickat en på tryck och mer till tryck blir det imorgon. Jisses alltså nu är det fart på forskarna och mer kommer det hörde jag idag :)
Inge och Fia hämtade mig klockan 14. De hade faktiskt supervattnat cypresserna idag, så nu hoppas jag att de är nöjda.

Vi åkte till pappa. Han satt i fönstret och kikade ut på Djurgårdsgatan. Idag, när sjukgymnasten var där, gåtränade han med rollatorn och gick från sin lya till dörren till trapphuset och åter. Det var mycket bra gjort. Han hade dessutom varit ute på promenad med en av personalen. Då åkte  han rullstolen. Vi fikade och sedan var det dags att åka hemåt. Stannade bara och handlade lite.

Jag åt lite och så kollade jag på "Hem till gården". Vädret varit soligt och jag hoppas att det blir så även imorgon!

Dagens pussel (ser ju inte klokt ut så här, men blev jätte fint):

Click to Mix and Solve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0