Inge fyller idag

Ni får ursäkta, men det är så otroligt mycket att göra på arbetet, att jag är helt slut när kvällen kommer. Alla vill ha sitt gjort och så är det alltid innan jul. Tänk om de kunde sprida ut sina redovisningsdatum istället.

Imorgon måste jag försöka registrera tidskrifterna för annars växer den högen till ett berg. Det stressar mig något oerhört.

Fia har arbetat idag och det har varit bra. Hon ringde förut och berättade. Var då i Malmslätt och sover där inatt.... 

Inge hämtade mig kl. 14. Stefan hade hämtat Marita för hon skulle till frissan.

Vi handlade och när vi kom hem plockade jag in varorna. Efter det plockade jag iordning på hatthyllan. Inge hade nämligen satt upp ett nyckelskåp och då såg  han hur mycket grejer det var på just hatthyllan. 

Förresten så fyller Inge år idag. Jag sade, som brukligt är, grattis imorse och gav honom en kram. Fia sade också grattis när hon kom upp. Och nu har både Jonas och Mia ringt och grattat. Precis så som vi vill ha det. Kanske är det därför som man inte känner sig så gammal :)) vi firar ju inte..... Skönt att vi alla är olika och att man kan välja.

Dagens pussel har jag inte lagt, men jag kopierade länken. Ja, Karin jag tänkte på dig när jag såg pusslet :)


Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Karin

Nu är pusslet lagt och vovven var jättesöt...Förstår inte att du tänker på mig.... jo egentligen gör jag ju det.

Tack än en gång för en trevlig blogg!

Kram

2011-11-24 @ 20:21:15
Postat av: Sickan

Hej Nilla!

Som du ser så har jag en ny blogg

fast jag har den andra kvar.

Gubben & jag bruka ge varandra födelsedagskort.



Ha en fin Fredag kväll/Kraaaam

2011-11-25 @ 17:22:23
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0