Gråmulen dag

Jag var super-duper-trött igårkväll, så strax före klockan 21 lade jag mig. Somnade ganska snabbt och sov till strax före midnatt. Då kom Inge och lade sig och jag vaknade. Sedan var det kört. Kliade både här och där. Men till slut så somnade jag tydligen. När klockan ringde, undrade jag vad det var som stod på!

Inge skjutsade mig och Marita till jobbet. Full fart när jag kom dit. Greppade mejlen först och sedan kollade jag igenom nyanmälningar till nästa års konferens. Det flyter in :)

Fortsatte sedan att redigera en rapport.

Varit mulet ute, men uppehåll. Fia hämtade oss kl. 14. Vi skjutsade hem Marita och åkte därefter till ICA Maxi. Köpt en elektrisk rakapparat till pappa. Personalen efterlyser en sådan och nu var det bra pris på Braun.

När vi kom hem, bytte jag om och så körde jag igång en tvättmaskin. Inge hade varit ute på sin promenad. Det borde jag också tagit en, men det fick bli step-up istället. Hur jag gjorde då? Jo, jag gick in till pappas lägenhet och fortsatte med köksskåpen. Det blir mycket klättrande då. Börjar se en ljusning även om inte allt är klart ännu. Ja, det är givet, att snart är det ju klart. Jag ger mig ju inte :)

Men det är klart, visst hade det varit en skönt med en promenad.

Det blev ett pussel lagt idag i alla fall! Varsågoda!

Click to Mix and Solve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0