En stressig dag

Mina goa läsare! Dagen har varit mycket stressig. Vi har haft och har problem med vårt internet och det gör mig mycket frustrerad.

Inge ringde ca 7.35 och jag undrade vad som stod på. Han hade gått upp strax efter att jag åkt för att se på NHL-hockey!!! Wow, blev min kommentar! Kan du gå in till datorrummet och kolla vad jag för jag för lösenord? Sorry, gumman, men jag sitter utanför Mia just nu! Va???? Ja, hon ringde och undrade om jag kunde hämta henne och barnen. Skjutsa barnen till skolan och Mia till jobbet. Men ring mig när du är hemma, bad jag. Dock kom Katarina innan och vi löste problemet. Inge ringde och berättade lösenordet. MEN DET VAR ÄNDÅ FEL!!! Vad sjutton har jag gjort?????

I vilket fall som helst så var det problem hela dagen. Jag lade in nya rapporter, men de syntes inte. Vi fattar ingenting av detta.

Jag var även till biblioteket och registrerade tidskrifter. Fanns en hel del :)

När jag slutade för dagen och kom ut, stod både Stefan och Inge där!! Snacka om kommunikation. Inge brukar ju alltid säga att de kommer, men inte idag. Är ju inte så vanligt att vi handlar på fredagar....

Och det gör vi  nog inte om. Alltså handlar på fredagar..... för fy så mycket folk det var!!!!

Hem och såg till att varorna kom in där de skulle. Fia tog bilen och åkte till Malmslätt!! Jaaa ännu en gång... kärlek eller????

Inge och jag åt schnitzel och grönsaker och det var supergott. Diskat och så satte jag mig och kollade på "Hem till gården". Tyvärr så somnade jag :(
Tove ringde mig och bad mig gå in på msn. Hon ville prata lite med sin mormor :)) Gullungen....
Pussel??? Nej, jag har inte haft tid att lägga något idag... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0