Det var måndagen....

Jisses, men jag sov när klockan ringde! Blev så snopen för jag var uppe på toan ca en halvtimme innan klockan skulle ringa. Trodde inte att jag skulle somna om, men det gjorde jag :)

Ute var det +4,4 grader. Underbart bara det. Åkte med Stefan och Marita idag, så Inge fick sova och det gjorde han.....

Full fart på jobbet! Klockan 7.20 kom en forskare och gick vi gemensamt igenom en rapport. Lättare när man är två att kolla. Nu ska den snart gå i tryck.

Var till biblioteket och registrerade tidskrifter.

Solsken mitt på dagen, men mulet när vi åkte hem klockan 14. 

Inge låg och läste boken om Zlatan. Jag sade att jag skulle ut och gå (han hade redan varit ute en runda). Mötte Fia och Håkan, så vi pratade en stund. Därefter gick jag 2½ km-spåret. Skitigt är det, men skönt var det.

När jag kom hem, käkade jag lite och gjorde även en omelett.

Har ringt och kollat läget med pappa samt sagt till om att det är ishockey ikväll. Allt var bra med pappa :)

Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sedan är det ett par TV-program. Fia har åkt till Mia, där hon skulle bli bjuden på mat!

Dagens pussel blir en falk:

Click to Mix and Solve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0