Vem är du?

Hade fått en kommentar från "Mira" och jag undrar så vem du är?!?! Visst gick min semester bra. Den var underbar!

Imorse kom inte tidningen och jag väntade och väntade. Hällde upp kaffet till mig och Inge och kikade ut. Såg tidningskillen komma ut  från en port gården före oss. Men inte sjutton kom han!!! Till slut kikade jag ut och han var borta! Verkligen borta!!!

Sade till Inge att vi skulle hålla kontakten. För hade inte tidningen kommit till kl. 7 så skulle jag ringa. Men den kom!!

Full rulle var det på jobbet. Skickat iväg en rapport och fixat för webben. Sedan en massa annat småplock.

Ringt pappa. Allt bra! Var sedan till biblioteket, där det väntade en liten hög.

Fia kom  ut och skrev i pappret som hon måste ha till Sportscamp i sommar.

Fortsatte jobba. Wow, men jag älskar när det är mycket på gång. Ute har det regnat.

Fia hämtade oss kl. 14. Hem och bytte om. Sedan till pappa en stund. Därefter in och gjorde iordning min matlåda. Fia hade gjort fisk i ugn. Den ska jag ha på torsdag. Imorgon blir det kycklingsallad.

Duschat och tvättat håret. Fia åkte och kollade på Caspers fotbollsträning. Det har snöat ute. Och vilka flingor. Stora som dasslock :))



Vitt, vitt, vitt



Nej, nu ska jag gå över till pappa och ställa in TV:n åt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0