Varierande väderlek idag

Stefan skjutsade oss idag och tur var väl det. För det har regnat, blåst och varit sol. Blåsten är det värsta.

På jobbet var det fullt upp. Gick ej till biblioteket, men imorgon måste jag nog det.

Inge varit iväg och lagat punkteringen. Det kostade 320:-. Jädrans spikar på vägbanan!!!!

Ringde pappa och allt var bra. Han hade  inte fått någon kopia på matsedeln, så han visste inte om han skulle få någon mat idag.
Fia har ringt. Hon hämtat Tove och så tog de en sväng. Casper var hos en kompis. Det var nämligen studiedag idag.

Pappa hade ringt till Inge och sagt att han inte fått någon mat. Jag ringde till hemtjänsten, men han skulle visst ha fått mat. Jag ringde pappa och visst  hade han fått det. Men han hade inte fått matsedeln och den är superviktig för honom. Så när jag kom, ringde jag och de lovade att fixa en kopia till honom.

Duschat och tvättat håret. Strukit en hög och så har jag varit in till pappa. Ska snart in igen.

Sett på "Hem till gården". Fia och Tove kom hem. De gick till träningen. Fia skulle bara vara med en kort stund för hon har själv match ikväll. Nu sitter jag och väntar på att Tove ska komma, så hon får duscha.

Solen skiner, men det blåser. Imorgon åker jag till Göteborg, så det blir ingen blogg varken imorgon eller på onsdag. Tror jag i alla fall. Men jag tar inte med någon dator och på onsdag kväll är jag nog supertrött när jag kommer hem.
Så ha det bra alla mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0