Tre arbetsdagar denna vecka

Blåste massor imorse. Stefan var snäll och skjutsade oss. Gulligt när våra karlar tänker på oss. Inte ska vi behöva kämpa i blåsten när det finns karlar som skjutsar i bil.

Full rulle på jobbet. Gjorde klart en rapport och började på en ny.

Ringde pappa och allt var bra.

Gick sedan till biblioteket. Nästa gång blir nästa tisdag och då har det säkert inkommit massor. Ja, ja, jag kanske kollar till det på onsdag också.

Blåsigt, men soligt och varmt ute.

Stefan och Marita kom precis som jag kom ut genom porten.

In till oss. Inge hade varit på AF och Fia hade tränat. Jag gick till pappa en kortis.

Sedan in och bytte kläder. Därefter gick Inge och jag 2½ km-spåret. Konstigt, men det blåste absolut inget alls inne i spåret! Jag blev mycket förvånad.

Fia åkte och tränade tjejerna.

Funderar på om vi ska åka och se döttrarna när de spelar korpfotboll. Kan ju faktiskt vara kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0