Ledig dag – så skönt!!!

Jaa Sickan!!! Jag förstod precis som jag skrev min kommentar!! Det är ju fredagen den 13 idag, men jag har haft en helt underbar dag!! Vaknade tidigt och gick upp och läste tidningen. Sedan datorn och även mejl.

Vi åt gemensam frukost och så diskade jag. Gick in till pappa med tidningen innan jag och Fia åkte till stan. Först klippte sig Fia och hon blev jätte bra klippt. Sedan var det min tur och jag blev supernöjd. Min man, Inge, vill ju att jag har lite mer hår på skallen, så jag försöker att få till en bra frisyr nu. Den måste vara bra, eftersom jag alltid använder hjälm när jag cyklar. När jag tar av hjälmen så ska jag i princip bara köra fingrarna genom håret, så är frisyren på plats hahahahahahahaha

Efter frissan, gick vi in på 3. De skulle köra en uppgradering av min Xperia X10. Fia och jag gick runt på stan och så hamnade vi på City. Och där hängde den!!! Min blus alltså.. Den bara ropade: Ta mig Nilla, jag tillhör dig.... och jag provade och blev salig. Den var min!!! Den kostade 4 askar cigarretter och det var jag värd!!! Har ju för sjutton varit rökfri i drygt 6 år.... men gubben röker fortfarande.

Fia köpte Patrik Sjöbergs bok på vägen till bilen. Hem efter Inge för han behövde ut och "luftas".  For ut till Saab och visade Fia vägbygget. Sedan till Coop Extra där jag handlade lite.

Ja, där gick den lediga fredagen i ett nafs, men roligt var det.

Nu får ni ursäkta, men jag tänkte kolla på "Så ska det låta". Önskar er alla en trevlig kväll!

Kom på en sak: Vi fick ju agera sköterskor innan frissan. Tove ringde till Fia. Hon hade fått astma och hade ingen medicin med till skolan. Jag hade en oöppnad förpackning, så den tog Fia. Vi stannade alltså vid skolan och Fia gick in med den. Jag led verkligen med Tove för ett astmaanfall är ingen hit precis.
 
Sedan fick jag höra att Tove hade klättrat upp i ett träd på skolan och ramlat ner. Hon slog i huvudet och Maria fick åka från jobbet. Som tur var så hade hon inte fått hjärnskakning. Känner igen det där! Maria skrämde livet ur mig många gånger!!!!
Och tack och lov: Inget allvarligt har hänt med döttrarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0