Jag beundrar....

alla flerbarnsmammor, som orkar skriva blogg varje dag! Själv är jag snart 60 och är supertrött när kvällen kommer. Jag försöker dock skriva varje dag, men när jag åker iväg på semester eller tjänsteresa, så blir det inte så.

Jag har varit till Göteborg och arbetat på vårt lokalkontor. En ny körsimulator har invigts. Idag var jag åter på mitt arbete och har haft fullt upp.

Hade tänkt att berätta lite om resan till Göteborg, men återkommer i helgen. Då kommer även några bilder (om de blev bra).

Nu ska jag snart se på Grey's Anatomy, som Fia spelade in igår. Sedan är det dags att krama kudden. Imorgon är det fredag! YES!

Ha en fin dag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sickan

Hej Nilla-vännen :)



Du förstår att de flesta skriver sina bloggar från mobilen när de är på sina jobb L

Inte så billigt heller att göra det skulle jag trohmm :)



Väntar med spänning på dem bilderna ;)



Kraaam

2011-05-20 @ 12:51:56
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0