En låååång dag

Imorse skjutsade Stefan oss till jobbet. Det bestämde vi i förrgår och det berodde på att jag skulle arbeta till 16.40 och handla direkt efter samt att de hotat med regn. Nu var det uppehåll, så vi kunde ha cyklat.
Full fart på jobbet. Två rapporter som var klara från tryckeriet. Jag såg till att de förbereddes för webben.

Fick mejl av Lena! Hon arbetar till kl. 16 och sedan skulle de bort. Så nu riktar vi in oss på nästa torsdag. Hon skrev om bil-bingo och undrade om jag ville följa med vid tillfälle. Och det vill jag naturligtvis.

Ringde pappa och allt var bra. Enhetsmöte 9.30–11. Sedan lunch. Hade kycklingfiléer med, som Fia anrättade igår. Till det lite sås och grönsaker. Jisses så gott det var. Fia är suveränt duktig vid spisen.

Fortsatte med en ny rapport. Härligt när det är så här med jobbet.

Klockan 15 löste jag av i växeln. Idag ringde det mer än vanligt.

Inge stod utanför och väntade när jag kom ut 16.45. Vi åkte direkt till Maxi. Solen lyste och jag sade att det där regnet, som de hotat med, valde nog en annan bana.

Handlingen gick bra. Jag berättade sedan för Inge att Lena mejlat mig och berättade om bil-bingon. ALDRIG, svarade han :)) Men du kan sitta utanför bilen och röka (sade inget om att dricka en öl, men ....) Ja, ja, jag ska nog övertala honom.

På hemvägen började det att regna! In med varorna och så gick jag till pappa med hans varor. Då ösregnade det, men när jag gick därifrån så hade det slutat.

Ätit och diskat. Fia kom hem från matchen, som de vann.

Vi har sett på inspelning av "112 – Luftens hjältar".

Men attans vad trött jag är nu då. Ska dock tvinga mig att vara uppe lite längre eftersom jag är ledig imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sickan

Men det är ju Fredagen den 13:de.

Då måste du se upp hehe.



Härligt att ha en ledig dag ibland :)



Kraaaam

2011-05-13 @ 10:20:57
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0