Sociala medier

Jisses, men jag sov till klockan ringde!!! Var vaken ca 23.30, men somnade om! Så det blev lite full fart när jag kom upp. Ja, ja, jag har tid på mig, men just onsdagsmorgnarna vill jag ha gott om tid på mig för då ska håret fixas.
När jag stängde av datorn imorse, var det uppdateringar. Kunde inte vänta utan skrev på en stor lapp: "UPPDATERINGAR". Då visste Fia varför skärmen inte var avstängd.

På jobbet var det full fart. Notatet som jag höll på redigera höll på att göra mig tossig. Inte roligt när det är uppdelat på två delar och del 2 ska ha rubriknumrering från 1. Mallen är ju inte gjord för detta. Till slut så lyckades jag nog få ordning på det. Och fick jag det inte, så får jag väl dela worddokumentet och länka ihop det i pdf-filen. Svårare än så är det inte.

Naturligtvis ringde jag till pappa imorse. Allt var bra med honom.

Klockan 13 började ett seminarium hos oss som handlade om "Sociala medier". Ja, nog har utvecklingen gått framåt och det har konsteterats att Facebook är ett stort Socialt media, med över 4 miljoner aktiva i Sverige. (Om jag fattade rätt.)

Seminariet höll på till ca 14.45. Fixade lite på datorn och så ringde jag hem om att jag ville bli hämtad. Naturligtvis var det uppdateringar även på jobbdatorn, men jag hann ju ändå.

Solen har lyst, men fy vad blåsigt det har varit.

Fia hämtade mig och vi fixade ett par ärenden i vårt köpcentra. Bland annat hämtade jag den nya rautern från 3. Vi byter nämligen internetleverantör inom kort.

In till pappa när jag kom hem. Ska snart gå in igen och byta TV-kanal åt honom.

Åt lite när jag kom in och sedan ringde jag 3. Fick en ny e-mailadress på direkten.

Såg sedan på "Hem till gården".

Fia har bakat "Kärleksmums". Mums så gott det ska bli :)) Får sno mig på att äta snart för jag ska vara ju fastande från kl. 22.

Tagit ledigt imorgon eftersom jag ska vara på vårdcentralen i minst 2 timmar. Ska göra glukosbelastning. Hoppas att blodsockernivån är normal.

Regnar ute!!!! Helt otroligt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0