Skynda, skynda,,,,,

Imorse sov min man så gott och jag blev inte bjuden på hembrygt kaffe! Ja, ja jobbets gick lika bra det!

Har haft fullt upp som vanligt. Ja, jag älskar att  ha många bollar i luften.

Ringde pappa och allt var bra! Fia ringt. Hon varit hos sjukgymnasten. Hon har ju problem med hälarna.

Tog en rask promenad på lunchen. Blåste massor, men i lä var det skönt. På 25 minuter hade jag ätit och gått en promenad på 10 minuter.

Sorry, men jag är stressad. Höll på att glömma bloggen för jag har hållit på med min g-mail. Lyckades visst lära mig den nu ikväll och jag är nöjd. Outlooken fungerar inte som jag tänkt mig, men det räcker med g-mail och hotmail.

Hem med Stefan och Marita och bytte bil och chaufför. Inge och jag åkte och handlade. Fia körde iväg i Toyotan till Maria. De skulle flytta kartonger till nya lägenheten.

In till pappa när jag plockat in våra varor. Allt bara bra.

Sedan åt Inge och jag ärtsoppa. Torkat av lite i köket.

Fia kom nyss! De har flyttat alla kartonger och plockat in. Det måste ju kännas jätte skönt för Maria.

Nej, nu ska vi se på TV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0