Min mamma skulle fyllt år idag

Idag skulle min goa mamma ha fyllt 88 år. Grattis lilla mamsen. Saknar dig massor, men jag är säker på att du har det bra tillsammans med ditt barnbarn, Henrik. Kan se er två skämta om det som du och jag skämtade om. 

Denna veckan är det Inge som skjutsar. Jag väckte honom när kaffet var klart. På jobbet fortsatte jag med att låsa upp rapporter.

Har tyvärr haft himla ont i mina fingerleder idag. Men, men... varför gnälla!

Mulet ute och lite blåst.

Men på eftermiddagen kom solen! Fia hämtade Marita och mig. Fia tog direkt Toyotan och åkte till Maria. Jag in till pappa. Allt bara bra!

Inge och jag åkte till kyrkogården där vi lade en ros vid mammas grav samt tog hem gravlyktan.

Stannade ute och pratade med ett par grannar när vi kom hem. Var jätte skönt i solen.

Näe, nu måste jag nog ta ett par Alvedon och försöka vila fingrarna. Ska gå in till pappa och fixa hockeykanalen åt  honom och så ska han få ett par stekta ägg :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0