Härligt att solen kom fram idag

Fortfarande är det kallt om nätterna, ja inte massor med minusgrader, men ca -3,5 är det och håller det på så här, tar det tid för snön att smälta. Men å andra sidan så vill ju förstå-sig-påarna ha det så, för det lär vara bra :))

Fullt upp jobbet. Öppnade växeln/receptionen klockan 8.

Fortsatte sedan med mitt. Ringde pappa och allt var bra.

Bytte även av i växeln på lunchen.

Fia ringde. Hon skulle hem till en kompis och sova där. Så vi träffas inte förrän imorgon.

Solen kom efter lunch och den var efterlängtad. Jisses vad den tog på snön på gatan utanför. Men så nu ikväll är det kallt igen (-3,5).

Inge hämtade mig och Marita. Han dök direkt in till TV:n för det var ju skidor. Jag gick in till pappa och pratade en stund. Ska snart gå dit igen och ändra TV-kanal.
Har stekt ägg, så pappa ska få ett par stycken. Det uppskattar han säkert.

Så har jag några TV-program ikväll innan det är dags att krama kudden.

Fia ringde till Inge förut. Hon undrade om han kunde hämta henne vid Resecentrum. Tyvärr så har ju kompisen katt (-er) och Fia kände av allergin. Hon vågade inte utsätta sig för att bli riktigt dåligt utan valde att åka hem. Det är nackdelen när man har allergi att man inte kan umgås med alla sina vänner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0