När ska vi få dagar utan blåst

Imorse väckte jag Inge för det var  hans tur att skjutsa. Skulle ju bli blåst även idag. Jag klarar inte att cykla i den här blåsten, som återkommer varje dag. Jag undrar: När ska det bli vindstilla?

På jobbet var det full syning. 

Ringde pappa och allt var bra.

Gjorde klart alla medarbetarsidor. Vi blivit förevisade nya webben. Den kommer att bli jätte fin när den är klar.

Fia hämtade Marita först och så inväntade de mig (som vanligt). Hem och jag gick in till pappa, som satt och kollade på tennis (live). Nu har han 2 veckor med tennis på eftermiddagarna.

Inge och jag gick en lång omväg till vårt köpcentra för att köpa filmjölk till mig. När vi kom ut från skogen, så kände vi hur vinden grep tag i oss. Oh, ännu en gång så säger jag: HATAR BLÅSTEN!!!!! Annars gillar jag sommaren för det är skönt att slippa ta på sig en massa ytterkläder.

Fikade på baksidan när vi kom hem. Sedan kollade vi faktiskt på en bra film med Sandra Bullock. Henne gillar jag skarpt. Filmen hette "The blinde site".

Var in till pappa och han ska nu se på fotboll.

Ska blåsa även imorgon, så Inge skjutsar!




Kommentarer
Postat av: Elisabet Öström

ja du min semester började med regn har regnat hela dagen men då kan man få gjort lite hemma med kram

2011-06-20 @ 18:58:01
Postat av: Sickan

Det blåser här också,men jag tycker det

bara är skönt för jag gillar inte när det

är för varmt..som förra sommaren.



Kraaaaaaaaaaam

2011-06-21 @ 09:41:37
URL: http://sickanscrapkort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0