Bloggsidan krånglar

Börjar bli lite trött på bloggsidan, då det numera ofta krånglar. Kunde inte se statistiken nu utan bara förklaringen till de staplar som borde ha visats. Sedan skulle jag kommentera ett inlägg hos Fia i söndags. Det gick inte. Men byta blogg, vet jag inte om jag vill heller :)

Var en massa mörka moln på himlen imorse och det blåste lite. Så Stefan skjutsade oss. Men molnen försvann och solen kom. Blev inget regn, som det var sagt.

Gjorde klart en rapport imorse samt fixade till ett fel i en annan, som redan var utlagd.

Alltså det har gått för runt. Ringde pappa och allt var bra.

Fått information om ett jobb som jag ska göra i nästa vecka. Härligt att det finns att göra.

Fia och barnbarnen hämtade mig kl. 14.05. Tove rusade in för hon behövde gå på toa. När hon var klar, ville hon ha choklad, men jag ville inte att hon skulle dricka det i bilen. Då var hon hungrig och ville ha smörgås. Köpte en till henne och en till Casper + läsk. Ut till bilen. Då dög inte den smörgåsen till Casper. In igen. Han tog en leverpastejsmörgås.

När vi kom hem, gick jag direkt till pappa. Han hade idag fått fiskpanett, kokt potatis och kall sås. Han hade värmt fisken och potatisen i stekpannan. Gissa om han var nöjd med sig själv! Och jag tyckte det var jätte bra av honom.

Fia och jag spelade sedan kubb med barnen. Jag är skitdålig på detta!!

Ungarna spelade därefter fotboll och showade. Casper drog ner mig så det sjöng om det.

Fia tog sedan med dem till fotbollsträningen. Inge och jag kollade på Stångåstaden Play via boxern. Inslag från Gottedagen, där Tove blev intervjuad. Och tänk, jag syntes på bild hahahahahaha

Efter att vi kollat på detta, gick jag 2½ km-spåret själv. Inge har träningsvärk i låret. Vinkade åt ungarna för de tränar på fotbollsplanen som finns vid motionsspårets början.

Har sedan kollat på Hem till gården, varit in till pappa samt ätit lite.

Skönt att vara ledig nu i fem dagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0