Så är man igång med jobbet igen

Sov dåligt inatt och så är det alltid när man har varit ledig. Gick upp 4.15 och gjorde mig iordning. Åt frukost och så datorn. Väckte Fia 4.45. Hon kom upp och åt sin frukost. Väckte Inge 5.10. Han skjutsade Fia och mig och vi var på jobbet 5.30! Fanns inget vi kunde sätta igång med, men vi skrev ut en massa mejl. Tyvärr så blev det svårläst, då en massa bokstäver ramlade bort. Får skriva ut på en annan skrivare vid tillfälle.

Fortsatte redigera på en rapport. Så kom Helena och hon satte sina döttrar + Fia i arbete. De började packa material. Jag gick ner i samband med fikat och satte igång med namnbrickorna.

Slitit som sjutton. Det var skönt med lunchrast och maten smakade gott. Fortsatte sedan jobba. Anita var med och packade material, men hon fixade även referaten.

Imorgon får vi skriva ut nytillkomna. Jag hade fallit bort och vi förstår inte varför. Var ju bland de första som anmälde mig.

Vi höll på till kl. 16. Ringde efter Inge, som hämtade oss. Till IKANO-huset, där Fia handlade något. Sedan var vi till Maxi och köpte mjölk.

In till pappa när vi kom hem. Hjälpte honom lite. Ångrar lite att jag fräste till och bad om ursäkt. Pappa förstod ju att jag var trött. Men jag blir så arg på mig själv.  Jag kunde väl ha tigit!

Åt lite när jag kom in och nu sitter jag  här och slappar. Rygger ömmar och fingrarna känns. Man blir ju så fruktansvärt torr om fingertopparna.

Imorgon är en ny dag  och jobbet fortsätter :)) Detta är bara en försmak på nästa vecka. Då ni!!!

Fick kort från Thailand idag! Tack Carin med familj!!!

Pratade nyss med Mia. Barnen varit full dag på fritids. Casper tyckte väl inte det var så kul för han hade inga kompisar där! Stackarn!

Var soligt ute idag, men det hann man ju inte njuta av :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0