Planeringsdag

Sovmorgon idag, men jag vaknade givetvis 4.15!!!Lyckades slumra om och gick upp ca 5.55. Gjorde mig iordning. Åt frukost och läste tidningen. Sedan datorn. Inge kom upp och han hade kaffet klart. Även Fia kom upp. Så klockan 8 åkte Fia och jag. Hämtade Anita och så till Tornet. Där har vi på min enhet haft en planeringsdag. Vi var verkligen högt uppsatta personer :) Satt på våning 18 och huset har 19 våningar. Synd bara att det först var dimma och sedan snöade det. Solen visade sig en kort stund, men då hade vi inte rast.

Tog denna bild under en rast. Det är Götgatan som syns (där vi bodde när jag föddes för många år sedan):




Tyvärr är jag inte så van vid min nya mobil och har svårt att veta när jag tagit ett foto för det hörs inget. Så har jag även svårt att  hålla handen stilla :))

Men dagen var givande och vi konstaterade att det är mycket som ska hända under året och vi har alla något att tillföra. Positivt med andra ord.

Dagen avslutades med middag på en italiensk restaurang. Gott så alldeles. Fia hämtade mig och Anita. Skjutsade Anita till porten och så hem. Jag gick bara in till pappa och sade "Hej". Hemtjänsten var där och hjälpte  honom till natten.

Fia berättade att Casper haft krupp natten till idag. Inte bra tycker jag! Så Maria och han har varit hemma, vilket var klokt gjort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0