Härliga människor

Hua, imorse var det en kall morgon igen; -8,2 grader. Inge skjutsade mig och Marita. Jag hade inte så mycket, men lite plock och nya prenumeranter.

Ringde pappa och allt var bra. Var inte till biblioteket idag. Det får räcka med varannan dag.

Fick sen listor av chefen. Jag ska ringa runt och kolla fakturareferenser på ett antal personer. Tar ju sin tid. Strax efter kom en rapport åter. Jag hade skickat fel version när jag var klar och hon undrade vad som hänt. Det undrade jag också för jag trodde datorn fått fnatt. Men sedan hittade jag den rätta och skickade den. Så himla skönt.

Solen har lyst idag och det såg ut att vara fint. Men det blåste.

Fia och Marita kom när jag kom ut genom porten. Hem och Marita bytte med Inge. Men Inge fick köra :)

Till Busfabriken med Fia för där var Maria med barnen + ett par kompisar. Inge och jag åkte till ICA Maxi och handlade. Idag träffade vi familjen Ingemarsson igen. Vi har inte setts sedan före jul. Det blev kramkalas! Så himla kul med härliga människor!!!

Hem och in med varorna. Jag gick sedan till pappa med  hans varor. Var inte så mycket idag. Sedan in och käkade lite. Diskade och därefter gjorde jag pizzasallad. Blev bara så himla sugen på det. Tar ju ingen tid att göra det heller. På jobbet tar de ju 15:- för en salladstallrik och det betalar jag inte. Har ju alltid mat med mig och även sallad.

När det var klart satte jag igång att damma och våttorka. Inge har rengjort ugnen idag. Blev nästan bra. För helt okej fick han den inte. Men skönt att han gav sig på det.

Inge åkte och hämtade Fia hos Maria. När de kom hem, var det dags för mig att gå till pappa och ställa in hockeykanalen. LHC är och spelar i Luleå ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0