Har inte landat riktigt ordentligt

Sorry alla goa som brukar läsa min blogg/dagbok! Jag har inte landat riktigt ordentligt ännu. F*n är det ett tecken på att man åldras eller?

Ja, ja, i vilket fall som helst så fick jag mig ett gott skratt imorse, när jag åt frukost! Klockan var ca 4.40 och jag hörde Inge från sängkammaren: "Ja, jag ska hämta dig efter jobbet, mummel, mummel, mummel". Jag blev så full i skratt. Åkte med Stefan och Marita, så Inge fick sova idag :))

På jobbet har jag haft fullt upp dels med nya prenumeranter, dels med att vi tog emot lastbilen, som kom med våra saker som vi hade med oss. Sedan har jag fortsatt redigeringsjobbet med en rapport som jag fick före jul. Den var lång och seg, men nu är den nästan klar.

Naturligtvis så ringde jag till pappa och allt var bra med honom. Har även pratat med min bror och han lider när han hör hur jag ställer upp för pappa. Men vi bor ju så nära och kan jag hjälpa pappa så gör jag givetvis det. Även om jag kanske ibland fräser till. Jag har ju också rätt att vara trött efter jobbet.

Arbetade till kl. 14. Då hämtade Stefan och Marita mig och det var guld att få komma hem. Har haft ont i huvudet och jag har frusit på jobbet. Vet inte vad vår hyresvärd gjort med värmen, men det är inte som förr! Jag fick ta på mig min sjal!!!

Inge och Fia kollade på skidor så jag passade på att gå in till pappa och prata en stund.

Fia har hämtat Casper för han ska sova hos oss inatt. Vi har ätit fläskfilégryta och friterad pommes. Gott så in i den. Har precis diskat efter oss.

Undrar så om barnbarnen ska få ett litet syskon idag. Deras pappas nya sambo är på förlossningen sedan förmiddagen.





P.s. Det räcker väl kanske att skriva som jag gjort nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0