Nu är ordningen återställd

Så himla skönt, men imorse sov jag till klockan ringde!! Underbart med sådan sömn! Kollade utetemperaturen och den visade på -16,4 grader. Åt min frukost och läste tidningen. Hann med datorn en stund. Kollade temperaturen en gång till och då var det -17 grader! Så kollade jag fel på klockan och stressade på mig själv. Stefan och Marita blev kanske stressade av att de hörde mig gå ut. Sorry!!!

På jobbet var det lite lugnt, men jag kom på att börja med adresserna till vår tidning. Måste ju kolla så det inte blir dubletter.

Fick en ny väggalmanacka imorse så nu är ordningen återställd och alla dagar finns med (vad jag kunnat se).

Ringde pappa och allt var bra med  honom.

Ute  har solen lyst och det har varit vindstilla. Men för kallt för promenad. Så är det här nere i södern för det blir mera fukt i luften och det är inte bra för oss med dåliga luftrör.

Åkte hem kl. 14. Tove och Casper var här hemma. De hade varit i Simhallen med Fia. Inge skjutsade och hämtade dem, så de slapp att sätta sig i en kall bil efter badet. 

Jag gick in till pappa och pratade en stund.

 Fia höll på med maten och jag fick fritera pommes. Det blev kycklingfilé och pommes. Gott!!

Thomas hämtade barnen ca 16.15. Jag diskat och plockat iordning. Fia och jag sett på "Hem till gården".

Var nyss in till pappa och satte in fotbollskanalen åt honom samt smorde hans öra.

Eftersom jag är ledig på fredag, verkar det som om min kropp ställt in sig på att det är torsdag idag. För igårkväll trodde jag det var onsdag! Så det är nog dags för en ledig dag.

Tyckte Facebook segade massor, så jag gick ur. Hatar när det blir så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0